Huisartsenpraktijk Maring te Tolbert

suggesties, klachten of complimenten

De medewerkers van de praktijk vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de dienstverlening. Als er opmerkingen of klachten zijn over de organisatie, de werkwijze, de bejegening of andere zaken binnen de praktijk, dan stellen wij het op prijs om dit te vernemen. Daar kunnen we alleen maar van leren en daardoor beter worden.

Klachten, maar ook complimenten

Uw klacht nemen wij zeer serieus, maar we vinden het ook leuk om te horen als we u goed geholpen hebben. Wilt u ons een compliment geven, dan kunt u dat laten weten aan de persoon die het betreft, maar u mag het ook doorgeven via het klachten en complimentenformulier. Ook klachten bespreekt u het best in eerste instantie met de persoon die het betreft: we zijn professioneel genoeg om hiermee om te gaan. Er lang mee rond lopen zonder het te bespreken leidt vaak alleen maar tot meer problemen. De medewerkers van de praktijk nemen uw klacht serieus en spannen zich in om het vertrouwen te herstellen. In alle gevallen heeft u recht op een reactie.

Via het klachten en complimentenformulier kan natuurlijk ook.

Heeft u een klacht over de Doktersdienst Groningen, dan reageert u hier

NB: dit formulier wordt dagelijks gelezen maar is niet geschikt voor zaken die onmiddelijke aandacht behoeven. Hiervoor verzoek ik vriendelijk om telefonisch contact te zoeken.

klachten of complimenten formulier

Anti spam code:

Neem de cijfers uit de afbeelding over